About Me

My photo
aku bukan jenis membuang tetapi menerima... bakal jenazah.. mencintai Allah sepenuh hati..

masa-masa..!!


Get your own Digital Clock

Tuesday, March 12, 2013

Kalian

Mengajar aku erti kesetiaan

Selalu ada jika aku memerlukan

Berada di sisi ketika aku kesunyian

Meminjamkan bahu mu sewaktu aku keesakkan

Mereka yang sering mengajar aku erti terus asa


Membuat aku terukir senyuman bila muram mengundang

Mengajar cinta yang sebenar

Meminjamkan telinga ketika hati mahu berbicara

Sanggup memberi sedikit ruang bagi aku di dalam hati kamu

Sahabat maaf jika aku bukan yang sempurna

Tapi percayalah kamu semua lah yang amat serpurna bagi aku

Dunia akhirat

Sahabat..
Disini lah kita berdiri
Dan kita kan saling bersaksi
Hitam putih nya di hidup ini
Suka duka dan air mata
Kan kita lewati bersama
Beertilah sebelum masa mengakhiri

Waktu yang tak akan menunggu
Terlupa atau kau terlena
Disini kau dan aku melangkah
Kan kita lewati segala yang terjadi
Dalam cinta atau pun pedih
Kesempatan hidup yang terindah

Ayuh langkah mu
Senyum wajah mu
Doa dalam nafas mu
Engkau dan aku selalukan bersama

Yakin kan hati, perbaiki diri
Allah kan jadi saksi
Pada ilahi kita akan kembali


Jika diberi pilihan cinta atau kalian

Aku akan memilih kalian, aku merasa cinta sebenar bersama kalian

Tiada sedikit pun aku sangsikan kejujuran kalian

Jika maut menjemput aku dahulu

Sentiasa berdoa kita dapat jumpa di sana, tidak sabar aku menanti saat tersebut..

Kau sahabat, kau teman

Aku sayang kalian..

Mereka cinta sebenar bagi ku

Heikal, feroz, ali, fiza, pojie, fitri, fatin, dya, shahrul, ed






No comments: