About Me

My photo
aku bukan jenis membuang tetapi menerima... bakal jenazah.. mencintai Allah sepenuh hati..

masa-masa..!!


Get your own Digital Clock

Saturday, March 9, 2013

aku yang berdosa

Allah kuat kan hamba mu..
aku takut ya Allah atas balasan di akhirat Mu kelak..
aku insaf ya Allah..

Aku takut dengan bayang-bayang kisah silam aku..
aku tahu aku tidak layak ke syuga mu yaAllah..
Aku tahu bertapa naifnya aku seketika dulu ya Allah..
Ya Allah aku tidak minta masa di kembalikan untuk aku memperbetulkan masa silam aku..
Ya Allah aku hanya mahu engkau panjang kan lah sedikat sahaja masa usia aku..
agar aku dapat mencorak masa depan aku dengan nekad bersaksi "TIADA TUHAN MELAINKAN MU YA ALLAH"
terima lah taubat ku ya ALLAH..

aku bersukur pada Mu ya Allah kerana tetap menghadirkan iman dalam hidup ku..
terima kasih ya Allah mengkurniakan aku KELUARGA yang sentiasa bersama-sama..
dan yang selalu mendoakan kebahagiaan aku..

terima kasih ya Allah mengurniakan aku sahabat-sahabat yang baik-baik..
soleh dan solehah....
sahabat dunia akhirat ku..
terima kasih ya Allah kerana mentakdirkan aku menerima hidayah Mu sebelum aku menutup mata erat..


Ya Allah kekalkan lah hidayah mu yang engkau kurniakan ini.. jangan lah engkau ragut hidayah itu ya Allah..
hanya engkau yang berkuasa.. hanya engkau yang berkuasa.. hanya engkau yang berkuasa...
makhluk tidak berkuasa...


buah sahabat..
walaupun engkau seperti ombak yang yang menghempas pantai,
tetapi engkau tetap memberi pemandangan yang cantik dari pandangan mata..

walaupun mereka datang dan pergi dalam hodup aku seperti ombang tersebut,
tapi memori terindah tetap terpahat di hati buat selamanya..

Yang berdosa,

BakalJenazah.


No comments: