About Me

My photo
aku bukan jenis membuang tetapi menerima... bakal jenazah.. mencintai Allah sepenuh hati..

masa-masa..!!


Get your own Digital Clock

Monday, October 6, 2008

raye ke5 y xkn aku lupe kan......

td lepas akak ku semue balik dalam kul12 aku ciap2 nk balik jb sbb ingat nk beraye ngn kawan2 rapat aku ms sek dulu......

mummy n ayah tolak lambat sbb ade keje nk buat sblum balik jb....

time tibe je kat highway pagoh aleh2 temperature kete aku naik giler babeng..

bile je cek, temperature naik sbb ttp radiator tercabot n ilang kat mner xtaw...

aku call ayah, dy ckp tggu dy datang...

smentara tggu ak gerk pelahan2 sampai perhentian pagoh...

sampai ak tetido2 tggu ayah aku xsampai2....

3jam lepas tu bru ayah aku sampai..

muke aku mmg da xle bla ar...

moncong semacam, mne xnyer panas nak mampos aku tunggu dalam keter sampai mandi peloh ak...

pukul 6.30 aku selamat sampai jb..
alhamdullillah.......

anyway ak nk ucapkan tq kat member ayah aku y bg kete myvi dy pnyer penutup radiator sbb ari ahad ssh nk dpt kan bende tu..

tq bebanyak... tuhan je dapat balas jase u all....

No comments: